Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Kompaktní zahradní rider LT 61 B překvapí pozoruhodnou obratností v terénu. Díky své jednoduché a robustní konstrukci je nenáročný na provoz a údržbu. Ideální volba pro všechny, kdo chtějí mít svou zahradu posekanou rychle a kvalitně, ale nechtějí „běhat“ za sekačkou a dávají přednost pohodlí sedadla. Počítat můžete s výkonným americkým motorem Briggs & Stratton, objemným sběrným košem nebo s odolnou mechanickou převodovkou (4 + R).
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- Cena
- Slabý výkon , katastrofální řazení , problém už je tráva 10 cm a více
Letos koupeno po 15 letém užívání XF130(tuším) , tak jsem v tu techniku věřil. Výkon motoru je slabý a proto není schopen useknout větší trávu. neutral dáte pouze přes zpátečku, neudělali víko do koše , takže nevíte kolik tam toho je a ani nezjistíte zda se ucpala, ucpávání asi taky souvisí s malým výkonem. Koš se nedá vysypat , bez toho aby šel normálně vyklopit a vrátit zpět. Musíte dolu a pracně ho nasazovat , mezitím vám chcípne sekačka - čidlo sedačky( nevím jak dlouho vydrží baterka) . Při zařazení zpátečky se musí vypnou sekání , takže při obsekávání neustále verglujete pákama.
- Seká trávu - občas
- Původně jsme měli Castel Garden ve stejné třídě. Levita vypadá velmi podobně, ale je to čínská bouchačka. Chrastítko z nekvalitních plastů a měkkého železa. Vše co se týká ovládání a řízení se ohýbá nebo povoluje. Vzhledem k EU normám se už nedá "normálně sekat". Nedá se slézt, nedá se couvat apod. Takže každé vysypání koše znamená startování a vyjíždění těžko dostupných míst je vzhledem k absenci sekání při zpátečce velmi komplikované.
- Každých 14-21 dnů se musí utahovat šrouby a rovnat ohnuté díly.
- Mountfield neumožňuje přidat recenzi na své stránky a emailem se mě na kvalitu neptali. A světe div se - všichni ti, kteří měli možnost vložit recenzi, tam Levitu chválí, jak je úžasná....
- To byl náš poslední nákup u MF. Kvalita je totálně pryč...
- cena
- mnoho viz shrnutí
- Rider je vhodný POUZE na ROVNÝ a rovný mírně nakloněný povrch. Na nerovném a svažitém terénu díky pevnému zavěšení kol zůstává viset jedno kolo ve vzduchu a stojíte. Při přejezdu terénní nerovnosti dojde s ohledem na absenci koleček na žacím zvonu k vyholení trávníku. Při přejezdu přes vyčnívající kořen stromu při jeho obsekávání, nebo jinou nerovnost převyšující nastavenou výšku sečení, se žací zvon nadzvedne spolu s pákou nastavující výšku sečení a ta pak zapadne do vyššího zářezu a další sečení (pokud si toho nevšimnete a nevrátíte ji do požadované polohy) je tedy na vyšší výšku trávníku. Máte pak hezky pruhovanou zahradu.
- přinejmenším přední náprava je vyrobena z neuvěřitelně měkké oceli a např. spojovací tyč řízených kol se při nárazu jednoho kola do překážky (pařez, zídka, kmen, ...) ohne a kolečka se rozbíhají, řízení přestane fungovat. Svary os kol k řídícímu segmentu jsou slabé a praskají, řídící segmenty se kroutí. Většinu problémú odstraníte použitím svářečky a výztuh = ztráta záruky.
- Rider neseče na zpátečku (výmysl úředníků v EU). Tato vlastnost je na mrtvici při vysekávání prostor, kde se nelze otočit a sečete postupným opakovaným najížděním do prostoru sečení. Lze vyřešit prostým odpojením jednoho vodiče ze spínače spínaného řadicí pákou při zařazení zpátečky.
- Žací zařízení je pro slabý motor značnou zátěží a studený motor po nastartování jej neroztočí. S ohledem na spínač pod sedadlem si na ohřátí motoru počkáte hezky v sedle.
- Rider brzdí ve směru dopředu málo a pozdě, ve směru dozadu téměř nebrzdí. Pokud sečete směrem do kopce, kde se s ohledem na vratkost stroje nemůžete otočit a vyřadíte rychlost, pak budete couvat ať chcete nebo ne.
- Kryt se sedačkou nemá madlo ani výřez pro uchopení a zvednutí. Lze dodělat.
- Páky ovládání procházející krytem mají dvě vlastnosti bránící pohodlnému zvednutí krytu pro dolití oleje nebo benzínu, což je dost častá činnost. Zaprvé jsou vyhnuté směrem ven a zadruhé mají na konci koule, které jen stěží projdou otvory z nichž páky trčí. Je to boj a ne práce.
- Při odnímání koše jej musíte na konci poměrně dost nadzvednout, aby se uvolnil ze závěsů, čímž dojde k jeho částečnému vysypání na místě, kde ho vysypat nechcete.
- Rider má závěs pro tažení vozíku do 150 kg a je dodáván i s kolíkem se závlačkou. Vozík vytáhne i do značného stoupání.
- Motor je spolehlivý a dobře startuje
- Koš se plní dobře
- Poloměr otáčení mohl být pro tak malý stroj menší.
- Páka spojky/brzdy klade dost velký odpor a vyžaduje užít značnou sílu zejména při brzdění. Při sečení členitého svažitého terénu, kdy často brzdíte a řadíte může dojít k namožení pravé nohy. Mě se to stalo a tak seču na etapy po menších kusech z celkové plochy cca 700 m2.
Stroj mám od března 2017